środa, 17 sierpnia 2016

O czym będzie ten blog?


W moim pierwszym wpisie chciałabym napisać parę słów na temat tematyki tego bloga.

Blog ten na pewno będzie poruszał kwestie związane z problemami typowej trzydziestoparolatki, począwszy od wyglądu, poprzez życie zawodowe i rodzinne. Dla każdego coś miłego. Pełen miszmasz. :-) Ze szczegółami opiszę tu moją - póki co wygraną - walkę z opadającą powieką i zbędnymi kilogramami po porodzie (schudłam 20 kg). Zaprezentuję ulubione zabawki mojego malucha - takie moje top 10 - oraz rzeczy, w które naprawdę warto zainwestować, gdy ma się małe dziecko. Przedstawię plusy i minusy zakupów internetowych w sklepach, oferujących dowóz do domu na terenie Trójmiasta. Opiszę także kilka zabiegów medycyny estetycznej, z którymi miałam póki co do czynienia (lipoliza, endermology LPG, PLEX-R, powiększanie ust kwasem hialuronowym). Korzystałam z usług trzech różnych lekarzy, więc mam już pewne rozeznanie. :-) Wreszcie, poruszę tu problematykę poszukiwania pracy po urlopie wychowawczym, gdzie nie omieszkam wspomnieć o tym, czego można oczekiwać na rozmowach kwalifikacyjnych w poszczególnych trójmiejskich korporacjach. Na pewno wyróżnię te z nich, które mówiąc, że oddzwonią, rzeczywiście oddzwaniają... To tak w dużym skrócie. Aaa, no i będzie jeszcze o dobrych kosmetykach (obecnie  testuję tę słynna odżywkę do rzęs z Organika!) i fajnych sklepach internetowych.

Zapraszam do śledzenia mojego bloga. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz